O nas.
Jesteśmy z Państwem już od października 2005 roku. W tym czasie zdobyliśmy wiele doświadczeń i wprowadziliśmy szereg nowoczesnych rozwiązań, udogodnień, usprawnień, poprawiliśmy jakość świadczonych usług medycznych.
W 2020 roku wdrożyliśmy standardy akredytacyjne Centrum Monitorowania Jakości w Ochronie Zdrowia, które dotyczą kluczowych obszarów udzielania świadczeń w naszej poradni m.in; bezpieczeństwa, wszechstronności opieki, zapewnienia ciągłości świadczeń pomiędzy różnymi podmiotami sprawującymi opiekę nad pacjentem, promocji i edukacji zdrowia, jakości dokumentacji medycznej.
Jesteśmy nastawieni na nowoczesność w celu coraz lepszej i efektywniejszej opieki medycznej. Świadczą o tym choćby niniejsze nasze działania:
- prowadzimy pełną dokumentacji medycznej elektronicznie i staramy się odchodzić od ręcznego wypisywania dokumentów, dzięki czemu lekarz może więcej czasu poświęcić pacjentowi. Historia zdrowia i choroby pacjenta jest jasna i przejrzysta i w wielu przypadkach udostępniania pacjentowi na bieżąco;
- 11 lutego 2021 roku otrzymaliśmy Certyfikat Akredytacyjny Ministra Zdrowia potwierdzający spełnienie przez naszą jednostkę standardów akredytacyjnych dla podstawowej opieki zdrowotnej,
- nasz personel na bieżąco się edukuje i doskonali swoje umiejętności, by jeszcze lepiej służyć Pacjentom. Zajmujemy się nie tylko leczeniem i opieką, ale również profilaktyką, edukacją i promocją zdrowia.
Wdrożone i stosowane standardy poprawiają funkcjonowanie naszej organizacji; jej sprawność, respektowanie oczekiwań i opinii pacjenta oraz zobowiązują do właściwych sposobów postępowania i doskonalenia. Dzięki ich wdrożeniu dokonujemy stale pomiaru wskaźników jakości, prowadzimy analizy, wyciągamy wnioski z naszej działalności medycznej.
Zmienia się kultura naszej organizacji, świadomość profesjonalistów medycznych, kadry zarządzającej, a przyjęty system zachowań odzwierciedla poszanowanie podstawowych praw Pacjenta.
W trosce o pełny komfort skróciliśmy do minimum czas oczekiwania na wizytę.
Z prawdziwą pasją i oddaniem sprawujemy opiekę nad naszymi Pacjentami.
Dokładamy wszelkich starań, abyście Państwo byli zadowoleni z oferowanych przez
nas świadczeń medycznych czego dowodem są coroczne wyniki badania satysfakcji pacjenta.
Pacjenci umawiani są na konkretną godzinę. W razie nagłego zachorowania mogą się zgłosić bez wcześniejszego umówienia. Nie lubimy kolejek, szanujemy Państwa czas, więc pracujemy tak, abyście go nie tracili oczekując w poczekalni na wizytę w gabinecie.
Serdecznie zapraszamy też nowych pacjentów. Dokładamy wszelkich starań aby troszczyć się o Państwa z należytą starannością i aby nadal realizować naszą Misję:
,, DBAMY O TWOJE ZDROWIE.
BĄDŹ NASZYM ZADOWOLONYM PACJENTEM”
NZOZ ,,AVAMED” Sp. z o.o. udziela nieodpłatnych i odpłatnych świadczeń zdrowotnych, polegających na wykonywaniu zawodowo działań służących zachowaniu lub poprawie stanu zdrowia, a w szczególności:
- badanie i porada w zakresie medycyny rodzinnej,
- badanie i porada lekarska w zakresie podstawowej opieki zdrowotnej,
- badania profilaktyczne,
- badania potwierdzające zdolność do wykonywania pracy,
- leczenie,
- wykonywanie badań diagnostycznych (np. EKG)
- orzekanie i opiniowanie o stanie zdrowia,
- organizowanie i prowadzenie działalności zapobiegawczo – leczniczej,
- działalność w zakresie profilaktyki, edukacji i promocji zdrowia,
- wykonywanie szczepień ochronnych i innych działań prewencyjnych w porozumieniu ze Stacją Sanitarno – Epidemiologiczną,
- rozpoznawanie i ocena sytuacji społeczno-zdrowotnej rodziny, poszczególnych osób w rodzinie oraz określenie ich potrzeb zdrowotnych,
- współdziałanie w sprawowaniu opieki nad dzieckiem chorym i niepełnosprawnym,
- współpraca w zakresie pielęgniarstwa i położnictwa środowiskowo – rodzinnego