TRYB SKŁADANIA SKARG I WNIOSKÓW
TRYB SKŁADANIA SKARG, WNIOSKÓW I OPINII
Prezes Zarządu uprzejmie informuje, że prawa pacjenta w naszej Poradni są realizowane zgodnie z ustawą z dnia 6 listopada 2008 roku o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta. z późniejszymi zmianami. Tekst ustawy dostępny jest dla pacjentów w REJESTRACJI.
Skarga może dotyczyć w szczególności naruszenia praw świadczeniobiorców
w zakresie:
- udzielania świadczeń opieki zdrowotnej przez świadczeniodawców, z którymi Fundusz zawarł umowę o ich udzielanie;
- przewlekłego lub biurokratycznego załatwiania spraw przez Fundusz;
- zaniedbania lub nienależytego wykonywania zadań przez pracowników Funduszu.
Wniosek może dotyczyć m.in.:
- spraw ulepszenia organizacji i poprawy funkcjonowania Narodowego Funduszu Zdrowia,
- wzmocnienia praworządności,
- zapobiegania nadużyciom,
- spraw związanych z lepszym zaspakajaniem potrzeb świadczeniobiorców oraz
z efektywniejszym wykonywaniem zadań przez Narodowy Fundusz Zdrowia.
Pismo w sprawie skargi powinno zawierać następujące informacje:
- dane skarżącego (imię, nazwisko, adres),
- dane świadczeniodawcy, którego skarga dotyczy,
- precyzyjny opis zdarzenia,
- w przypadku składania skargi w imieniu osoby trzeciej konieczne jest dołączenie pisemnego upoważnienia.
TRYB SKŁADANIA SKARG, WNIOSKÓW I OPINII
W NZOZ,,AVAMED” SP. Z O.O
Skargi lub wnioski do Prezesa Zarządu NZOZ ,,AVAMED” Sp. z o.o można składać:
Wszelkie uwagi dotyczące świadczenia usług przez naszą poradnię, pacjent i jego rodzina mogą wyrazić w formie ustnej lub pisemnej:
Wszelkie uwagi dotyczące świadczenia usług przez naszą poradnię, pacjent i jego rodzina mogą wyrazić w formie ustnej lub pisemnej:
- e mail: przychodnia@data.pl
- pismo; na adres: NZOZ,,AVAMED” Sp. z.o.o w Częstochowie
ul. Powstańców Śląskich 7 a - dokonanie wpisu w „ Ankiecie badania satysfakcji pacjenta”,
która jest dostępna przy Rejestracji poradni dla dorosłych, - osobiście.
Reklamacje / skargi / wnioski przyjmowane są w pokoju nr 9 (parter)
w pomieszczeniach administracji przez:
PREZESA ,,AVAMED” Sp. z o.o. – lek. med. WANDĘ TRZOS
w każdy poniedziałek w godz.13.00 – 14.00
Czas odpowiedzi na skargi wynosi do 30 dni.
W przypadkach pilnych, skargi i wnioski mogą być zgłaszane telefonicznie pod numerem telefonu: